.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحقیق وتفحص از بنیاد شهید؛دستورکارمجلس

شمال نیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: طرح تحقیق و تفحص از بنیاد شهید از سوی هیات رئیسه مجلس قابل رسیدگی تشخیص داده و به کمیسیون اجتماعی مجلس برای دریافت نظر تخصصی ارجاع شد.

به گزارش خانه ملت، محمد دامادی در حاشیه نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران محورهای تحقیق وتفحص از بنیاد شهید را اعلام کرد و گفت: عدم شفافیت مالی در بنگاه‌های اقتصادی بنیاد، عدم استفاده از نیروهای متخصص در بانک زیرمجموعه این بنیاد، عدم پرداخت کامل مطالبات آزادگان وخانواده‌های ایثارگر، فروش بی ضابطه برخی اماکن و ساختمان‌های متعلق به بنیاد و عدم شفافیت محل هزینه آنها و عدم شفافیت جریان مالی در مراکز تحت پوشش بنیاد مانند بیمارستان خاتم از جمله محورهای تحقیق و تفحص است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اکثر شرکت‌های بیمه بنیاد بدهکاری‌های کلانی دارند.

عدم اجرای دقیق  قوانین و مقررات اقتصادی، هزینه کردهای غیرضروری در همایش‌های یک هفته‌ای مدیران و خانواده‌های آنان، فروش برخی کارگاه‌ها و کارخانه‌های متعلق به بنیاد و عدم شفافیت مالی در آن و دخل و تصرف در اموال غیر، مانند آسایشگاه بقیه‌الله که متعلق به بنیاد مستضعفان است از دیگر محورهای این تحقیق و تفحص بود که دامادی به آن اشاره کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: این طرح به امضای ۹۲ نماینده مجلس رسیده است و به زودی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد./ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.